Active Beauty
Nova godina, novi ja: šest saveta kako da (ponovo) budete u formi!

Konačno u formi

Nova godina, novi ja: šest saveta kako da (ponovo) budete u formi!

Kombinacija teških obroka, stresa, malo sna i povremenog mamurluka pravi je izazov za telo. Pokazaćemo vam sa šest jednostavnih saveta kako da prevaziđete svoje slabosti i na koji način da dobro započnete novu godinu.

Ovako ćete veoma lako da uđete u formu

1. Kontrastno tuširanje

Naizmenični topli i hladni tuševi mogu da učine da se osećate kao novi. Kontrastni tuš će da pogura vaš imuni sistem i da reguliše cirkulaciju krvi. Piling jednom nedeljno takođe razbuđuje telo i uklanja mrtve ćelije kože.


2. Više vežbanja

Da li ste tokom praznika najviše kalorija sagoreli na putu od kauča do frižidera? Tome je kraj! Ali: ne morate da postignete vrhunske performanse u prvih nekoliko nedelja. Dajte svom telu vremena da se navikne na vežbe. Pokušajte da integrišete sport u svoj svakodnevni život. Postavite sebi male, realne ciljeve koje ćete sigurno da postignete.

3. Izađite napolje

Ne mora da bude džogiranje na temperaturama ispod nule. Toplo umotavanje i odlazak u šetnju takođe pomažu (ako ste s bebom, zapamtite ove životne trikove). Svež vazduh obogaćuje ceo organizam kiseonikom. Garantovano ćete posle toga biti puni energije! Ako se znojite, takođe izlučujete toksine i metaboličke viškove preko kože.


4. Obratite pažnju na ishranu

Pazite na svoje navike u ishrani neko vreme. Obavezno koristite manje masti i šećera. Svesno uživajte u obrocima. U tome može da vam pomogne dnevnik ishrane. Izbegavajte dijetu i preferirajte uravnoteženu, intuitivnu ishranu. Započeti novu godinu dijetom jeste dobra namera, ali to često dovodi do jo-jo efekta i udvostručuje kilograme koje ste izgubili velikim trudom.


5. Mentalna aktivnost

Polako nastavite s mentalnim aktivnostima koje su možda bile zanemarene tokom praznične sezone: čitanje novina za doručkom. Odgovorite na dugo nepročitanu poštu i imejlove. Svako veče pročitajte nekoliko stranica neke dobre knjige (možda ste je čak dobili na poklon?).

Takođe je dobro da se izabere uzbudljiv kurs za dalje usavršavanje u narednoj godini, ako je to nešto što ste oduvek želeli da uradite. I ređe gledanje u mobilni telefon takođe pomaže – jer vam to samo odvlači pažnju.


6. Pijte manje alkohola

Alkohol je posebno bogat kalorijama. Odricanje od alkoholnih pića na neko vreme dobra je osnova da uđete u formu. Postoje i mnoge ukusne alternative alkoholu, kao što su bezalkoholni kokteli ili nezaslađeni hladni čajevi, koji istovremeno stimulišu metabolizam.